Danske Bank har flyttet flere ressurser og mer personell frem i «førstelinjen»
– Den generelle utviklingen de siste årene innen finans, og da spesielt knyttet til kundeforventninger på personmarkedssiden, har gått i retning av mer individualiserte tjenester. Vi opplever at nordmenn ønsker rådgivning, produkter og løsninger som er knyttet opp mot deres spesifikke økonomiske situasjon og ønsker for fremtiden, sier leder for personmarked i Danske Bank Norge, Aleksander Dahl, til FinansWatch.
Les hele artikkelen
Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
- Adgang til alle låste artikler
- Motta våre daglige nyhetsbrev
- Full tilgang i vår app
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler:
Fiskerirush for Danske Bank
For abonnenter