Danske Bank har flyttet flere ressurser og mer personell frem i «førstelinjen»

Leder for personmarkedet Aleksander Dahl sier at banken har mål om at kundene skal oppleve Danske Bank som en tryggere, enklere og raskere bank. For han er det viktig at kundene blir møtt med kompetente og trygge finansielle rådgivere. Derfor har banken gjort grep de siste årene.
Foto: Danske Bank
Foto: Danske Bank

– Den generelle utviklingen de siste årene innen finans, og da spesielt knyttet til kundeforventninger på personmarkedssiden, har gått i retning av mer individualiserte tjenester. Vi opplever at nordmenn ønsker rådgivning, produkter og løsninger som er knyttet opp mot deres spesifikke økonomiske situasjon og ønsker for fremtiden, sier leder for personmarked i Danske Bank Norge, Aleksander Dahl, til FinansWatch.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Relaterte artikler

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også