Blekeli Spiten: – Kundene stiller økte krav til tilgjengelighet og enkle løsninger

Leder for personmarkedet i DNB, Ingjerd Blekeli Spiten, mener bankens største utfordring er om de mister fart og ikke evner å endre seg i takt med markedet. – Vi er store, det betyr mye ressurser, men vi må også evne å omsette disse ressursene raskere og være smidige, sier hun til FinansWatch.
Leder for personmarked i DNB Ingjerd Blekeli Spiten. | Foto: Stig B. Fiksdal
Leder for personmarked i DNB Ingjerd Blekeli Spiten. | Foto: Stig B. Fiksdal

– Vi kjenner oss helt klart igjen i at kundene stiller krav til økt tilgjengelighet og enkle, individualiserte løsninger. Her må vi hele tiden utvikle oss for å møte kundenes behov, sier leder for personmarked i DNB Ingjerd Blekeli Spiten, til FinansWatch.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også