FinansWatch

Blekeli Spiten: – Kundene stiller økte krav til tilgjengelighet og enkle løsninger

Leder for personmarkedet i DNB, Ingjerd Blekeli Spiten, mener bankens største utfordring er om de mister fart og ikke evner å endre seg i takt med markedet. – Vi er store, det betyr mye ressurser, men vi må også evne å omsette disse ressursene raskere og være smidige, sier hun til FinansWatch.

Leder for personmarked i DNB Ingjerd Blekeli Spiten. | Foto: Stig B. Fiksdal

– Vi kjenner oss helt klart igjen i at kundene stiller krav til økt tilgjengelighet og enkle, individualiserte løsninger. Her må vi hele tiden utvikle oss for å møte kundenes behov, sier leder for personmarked i DNB Ingjerd Blekeli Spiten, til FinansWatch.

Mens funnene i Capgemini og Efmas World Retail Banking Report slår fast at covid-19 skaper økt konkurranse om kundene og at 75 prosent av norske forbrukere er villig til å bytte bank for å få bedre digitale og individualiserte tjenester, viser DNBs egne undersøkelser en motsatt trend.

Les hele artikkelen

Få 21 dagers fri tilgang.
Ingen kredittkort nødvendig.

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste Nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger