Lillesands sparebank går motstrøms og satser mer på fysisk rådgivning

I konkurranse med de større bankene har Lillesands sparebank tatt grep og satser knallhardt på den fysiske tilstedeværelsen og rådgivning. – Flere søker tilbake til den gammeldagse rådgiversamtalen og flere kommer fysisk inn for å prate. Det er ikke bare de eldre, men også de ungene har satt pris på det, forklarer banksjefen.
Foto: Lillesands Sparebank
Foto: Lillesands Sparebank

– Banken har en målsetning om at vi skal være rådgiverbanken og vi går litt motstrøms ved at vi ønsker å ha kontakt med kundene våre. Det er en bevisst strategi. Rådgivning er noe både unge og gamle kunder ønsker, og ikke minst bedriftsmarkedet, sier administrerende banksjef i Lillesands sparebank, Anne-Grethe Sund, til FinansWatch.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Les også