Lillesands sparebank går motstrøms og satser mer på fysisk rådgivning
I konkurranse med de større bankene har Lillesands sparebank tatt grep og satser knallhardt på den fysiske tilstedeværelsen og rådgivning. – Flere søker tilbake til den gammeldagse rådgiversamtalen og flere kommer fysisk inn for å prate. Det er ikke bare de eldre, men også de ungene har satt pris på det, forklarer banksjefen.
![Foto: Lillesands Sparebank](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12343955.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Lillesands%2520Sparebank.jpg)
– Banken har en målsetning om at vi skal være rådgiverbanken og vi går litt motstrøms ved at vi ønsker å ha kontakt med kundene våre. Det er en bevisst strategi. Rådgivning er noe både unge og gamle kunder ønsker, og ikke minst bedriftsmarkedet, sier administrerende banksjef i Lillesands sparebank, Anne-Grethe Sund, til FinansWatch.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.