Cecilie vegaarden Thune (37) blir ny leder for Management Office i privatmarkedsdelen i Nordea Norge. Hovedoppgaven hennes blir å sette kunden først.
Svegaarden Thune kommer fra stillingen som Head of Brand Experience i SAS, der hun har hatt ansvar for flere merkevarestrategier i flyselskapet gjennom de siste årene.
– Vi er kjempefornøyde med å ha kapret Cecilie til det som blir en sentral og viktig stilling i arbeidet vårt ut mot kundene i Nordea. Hun er kreativ og ser helheten, og tenker umiddelbart på verdi for kunde. Hun er også skarp på det kommersielle og har generelt en relevant bakgrunn som har mange paralleller til det vi arbeider med i Nordea. Jeg har store forventninger til at vi vil kunne dra nytte av viktig innsikt og hennes erfaring, sier leder for privatmarked Randi Marjamaa i en pressemelding.
Som leder for Management Office i Privatmarkedet i Nordea vil Svegaarden Thune forvalte kundeinnsikt og bygge kundeengasjement som fornyer bankopplevelsen .
– Dette blir spennende. Jeg har arbeidet i flere år med et premium brand i SAS med sterke verdiforslag. Det å gå over til en annen merkevare som ligger helt i det øvre sjiktet trigger noe i meg. For meg er det viktig å identifisere meg med merkevaren jeg jobber for, og som har et viktig samfunnsoppdrag. Jeg gleder meg veldig til å begynne i Nordea, sier Svegaarden Thune.
– Vårt mål er å være tydelige på hva vi kan gjøre for deg som kunde, og hvordan vi best kan være tilstede, der blir Cecilie en viktig brikke, sier Marjamaa.