FinansWatch

Storebrand med økt kundetilfredshet under koronakrisen

Storebrand har opplevd en stor pågang fra kunder etter koronautbruddet tidligere i år. Fortsatt er pågangen stor. – Vi er glade for å se at vi samtidig med den økte pågangen også har hatt en svært god kundetilfredshet i denne perioden, faktisk høyere enn vi hadde før krisen inntraff, sier Heidi Skaaret, konserndirektør personmarked i Storebrand.

Heidi Skaaret er konserndirektør for personmarkedet i Storebrand. Foto: Lise Eide Risanger/Storebrand

Logg inn for å lese artikler

Velkommen til FinansWatch. En del av vårt innhold er eksklusivt og forbeholdt våre brukere.

Prøv FinansWatch i 21 dager.

Få et prøveabonnement her.

Kjøp full tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Tegn et abonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere brukertilganger for deg og din bedrift?

Les mer om mulighetene og finn kontaktopplysninger til vår salgsavdeling her.

Relaterte