FinansWatch

Storebrand med økt kundetilfredshet under koronakrisen

Storebrand har opplevd en stor pågang fra kunder etter koronautbruddet tidligere i år. Fortsatt er pågangen stor. – Vi er glade for å se at vi samtidig med den økte pågangen også har hatt en svært god kundetilfredshet i denne perioden, faktisk høyere enn vi hadde før krisen inntraff, sier Heidi Skaaret, konserndirektør personmarked i Storebrand.

Heidi Skaaret er konserndirektør for personmarkedet i Storebrand. | Foto: Lise Eide Risanger/Storebrand

Skaaret sier at krisen har bidratt til at flere kunder har kontaktet banken.

– I den første fasen fikk vi flest spørsmål om avdragsfrihet, og mange hadde bekymringer knyttet til permitteringer og bortfall av inntekt, sier hun og fortsetter:

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Instabank: – Vi er overrasket

Instabank håper fremdeles at Lunar skal klare å kjøpe dem, selv om Lunar har fått utfordringer med å skaffe nødvendig kapital.

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch