To betalingsselskaper blant verdens ti mest verdifulle varemerker
Visa og Mastercard klatrer på listene over verdens mest verdifulle varemerker, til tross for massivt press fra teknologiselskaper – hvorav flere også tilbyr betalingstjenester.
![Henning Holtan er Norden-sjef i Visa. | Foto: Visa](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12261527.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Henning%2520Holtan.jpg)
Kantar har gjennomført sin årlige undersøkelse og kåret de 100 mest verdifulle globale merkevarene 2020. Der ligger betalingsselskapene Visa og Mastercard på henholdsvis femte og tiende plass, omringet av syv teknologiselskaper og verdens mest kjente hurtigmat-kjede, McDonald's.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Mastercard inngår samarbeid med norske Eedenbull
For abonnenter