I Nordea har digitaliseringen skutt fart fordi kundene blir tvunget til å ta i bruk digitale flater
Banken opplever at antallet kunder som ønsker fysisk kundekontakt synker, men banken vil fortsette å tilby fysiske møter. – Vi tror at kundene får den beste banken ved å mikse gode digitale tjenester med menneskelig kontakt, sier Randi Marjamaa.
![– I spesielle livshendelser, eller ved komplisert økonomi, kan det være nødvendig og godt med et fysisk møte, sier Randi Marjamaa, leder for privatmarkedet i Nordea Norge. | Foto: Nordea](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12130869.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Randi%2520Marjamaa_4289.jpg.png)
– Vi har i mange år satset og investert i digitalisering av banken, men at digitaliseringen nå har skutt fart fordi kundene blir tvunget til å ta i bruk digitale flater i større grad, er det ikke tvil om, sier Marjamaa.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.