FinansWatch

I Nordea har digitaliseringen skutt fart fordi kundene blir tvunget til å ta i bruk digitale flater

Banken opplever at antallet kunder som ønsker fysisk kundekontakt synker, men banken vil fortsette å tilby fysiske møter. – Vi tror at kundene får den beste banken ved å mikse gode digitale tjenester med menneskelig kontakt, sier Randi Marjamaa.

– I spesielle livshendelser, eller ved komplisert økonomi, kan det være nødvendig og godt med et fysisk møte, sier Randi Marjamaa, leder for privatmarkedet i Nordea Norge. | Foto: Nordea

– Vi har i mange år satset og investert i digitalisering av banken, men at digitaliseringen nå har skutt fart fordi kundene blir tvunget til å ta i bruk digitale flater i større grad, er det ikke tvil om, sier Marjamaa.

Tar det på strak arm

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch