I Nordea har digitaliseringen skutt fart fordi kundene blir tvunget til å ta i bruk digitale flater

Banken opplever at antallet kunder som ønsker fysisk kundekontakt synker, men banken vil fortsette å tilby fysiske møter. – Vi tror at kundene får den beste banken ved å mikse gode digitale tjenester med menneskelig kontakt, sier Randi Marjamaa.
– I spesielle livshendelser, eller ved komplisert økonomi, kan det være nødvendig og godt med et fysisk møte, sier Randi Marjamaa, leder for privatmarkedet i Nordea Norge. | Foto: Nordea
– I spesielle livshendelser, eller ved komplisert økonomi, kan det være nødvendig og godt med et fysisk møte, sier Randi Marjamaa, leder for privatmarkedet i Nordea Norge. | Foto: Nordea

– Vi har i mange år satset og investert i digitalisering av banken, men at digitaliseringen nå har skutt fart fordi kundene blir tvunget til å ta i bruk digitale flater i større grad, er det ikke tvil om, sier Marjamaa.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også