– Digitale kanaler er ikke gode nok til rådgivning
Cecilie Vatn, forsikringsekspert i Capgemini Norge, mener forsikringsaktørene bør merke seg at digitale kanaler scorer lavt i World Insurance Report både knyttet til rådgivning og økt kundetilfang.
![Cecilie Vatn, forsikringsekspert i Capgemini Norge. | Foto: Capgemini Invent](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12433791.ece/ALTERNATES/schema-16_9/CecilieVatn2%2520(002).jpg.png)
World Insurance Report 2021 publisert av Capgemini og Efma denne uken viser blant annet et avvik mellom kundenes og forsikringselskapenes oppfatning av kundenes rådgivningsbehov.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.