– Digitale kanaler er ikke gode nok til rådgivning

Cecilie Vatn, forsikringsekspert i Capgemini Norge, mener forsikringsaktørene bør merke seg at digitale kanaler scorer lavt i World Insurance Report både knyttet til rådgivning og økt kundetilfang.
Cecilie Vatn, forsikringsekspert i Capgemini Norge. | Foto: Capgemini Invent
Cecilie Vatn, forsikringsekspert i Capgemini Norge. | Foto: Capgemini Invent

World Insurance Report 2021 publisert av Capgemini og Efma denne uken viser blant annet et avvik mellom kundenes og forsikringselskapenes oppfatning av kundenes rådgivningsbehov.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også