Kredinor: – Trusler er en del av det vi må takle
Kredinor mener man skal være mer åpen for de vanskelige samtalene de ansatte i selskapet må håndtere. Samtidig ønsker de fokus på god kommunikasjon.
![Inkassodirektør Ole Marius Thorsteinsen i Kredinor. | Foto: Bård Gudim / Kredinor](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13452120.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Ole%2520Marius%2520Thorsteinsen.jpg)
I inkasso-bransjen kan det noen ganger gå en smule varmt for kundene. Det gjør at kundebehandlerne hos Kredinor har måttet tåle litt av hvert gjennom diverse kommunikasjonskanaler. Derfor mener inkassodirektør Ole Marius Thorsteinsen i Kredinor at det vel så viktig å være gode i kommunikasjon for inkassoselskapet.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.