FinansWatch

Gir seg i Vipps: – Liker selskaper som utfordrer

Hanne Kjærnes går fra ansvarlig for kommunikasjons i Vipps, til å bli leder for merkevare, kultur, markedsføring og kommunikasjon i netthandelselskapet Farmasiet.

Ansvarlig for kommunikasjon Hanne Kjærnes i Vipps bytter jobb etter årsskifte. | Foto: Vipps

Kjærnes har vært med på veksten i Vipps og begynte i selskapet januar 2018. Nå skal hun fatt på en ny bransje etter nyttår, i netthandelsselskapet Farmasiet, der hun begynner i stillingen som leder for merkevare, kultur, markedsføring og kommunikasjon.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Skal rekruttere unge talenter til finansbransjen

– Vi ønsker å være den naturlige samarbeidspartneren når selskaper i finanssektoren skal se etter sitt neste talent. Det er attraktivt med et selskap som spesialiserer seg på «talent search» innenfor finanssektoren, ikke bare «den eldre garde», sier fersk leder Fanny Harg i Finanstalenter AS.

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch