FinansWatch

Gir seg i Vipps: – Liker selskaper som utfordrer

Hanne Kjærnes går fra ansvarlig for kommunikasjons i Vipps, til å bli leder for merkevare, kultur, markedsføring og kommunikasjon i netthandelselskapet Farmasiet.

Ansvarlig for kommunikasjon Hanne Kjærnes i Vipps bytter jobb etter årsskifte. | Foto: Vipps

Kjærnes har vært med på veksten i Vipps og begynte i selskapet januar 2018. Nå skal hun fatt på en ny bransje etter nyttår, i netthandelsselskapet Farmasiet, der hun begynner i stillingen som leder for merkevare, kultur, markedsføring og kommunikasjon.

– Jeg ville veldig gjerne være med fra dag én i et nytt budsjettår, så det var viktig for meg å starte rett over nyttår. Jeg klarte heller ikke helt slutte å tenke på det da muligheten kom, så jeg følte det var noe jeg måtte ta, sier Kjærnes, til FinansWatch.

Les hele artikkelen

Få 21 dagers fri tilgang.
Ingen kredittkort nødvendig.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger