Ingrid Grav er svindeljeger i Danske Bank
Ifølge Ingrid Grav må bankene samarbeide godt, også på tvers av landegrensene, for å avdekke svindel. Hun mener likevel bestemt at det viktigste de bankansatte gjør er å ha empati for kunder som er blitt svindlet. Av og til fører jobben med seg noen ubehagelige telefonsamtaler, forteller Grav til FinansWatch.
![– Jeg fikk muligheten til å ta ansvar for Danske Bank Norge sine svindelprosesser, sier Ingrid Grav i Danske Bank. | Foto: Danske Bank/Julianne Spooren](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12633759.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7dnidnx4iiswju9x5s6.jpg)
Hvis noen spør hva Ingrid Grav gjør svarer hun «jeg er svindeljeger».
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.