Ingrid Grav er svindeljeger i Danske Bank

Ifølge Ingrid Grav må bankene samarbeide godt, også på tvers av landegrensene, for å avdekke svindel. Hun mener likevel bestemt at det viktigste de bankansatte gjør er å ha empati for kunder som er blitt svindlet. Av og til fører jobben med seg noen ubehagelige telefonsamtaler, forteller Grav til FinansWatch.
– Jeg fikk muligheten til å ta ansvar for Danske Bank Norge sine svindelprosesser, sier Ingrid Grav i Danske Bank. | Foto: Danske Bank/Julianne Spooren
– Jeg fikk muligheten til å ta ansvar for Danske Bank Norge sine svindelprosesser, sier Ingrid Grav i Danske Bank. | Foto: Danske Bank/Julianne Spooren

Hvis noen spør hva Ingrid Grav gjør svarer hun «jeg er svindeljeger».

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også