Børjesson tilbake som markedsdirektør i Gjensidige

Anne Margrete Børjesson er tilbake som markedsdirektør i Gjensidige etter 3,5 år i kommunikasjonsbransjen. – Føles litt som å komme hjem, sier hun.
Foto: Magnus Eidem, Privat (innfelt)
Foto: Magnus Eidem, Privat (innfelt)

Anne Margrete Børjesson kom i august tilbake til Gjensidige som markedsdirektør, en stilling hun forlot ved inngangen til 2017 for å bli kundeansvarlig i kommunikasjonsbyrået Anorak, skriver Kampanje.com.

Børjesson jobbet i Gjensidige i fem år, før hun gikk til Anorak. Nå sier hun til Kampanje at det føles litt som å komme hjem.

- Ja, det føles jo litt sånn. Jeg kjenner Gjensidige fra langt tilbake og selskapet har alltid hatt en spesiell plass i hjertet mitt. Jeg er glad og stolt for å få lov til å være tilbake, sier Børjesson til Kampanje.

Børjessons stilling er å lede arbeid med markedsføring, sponsing og merkevare.

– Gjensidige er en av markedets sterkeste merkevarer, og jeg gleder meg til å være med å bidra til å løfte og utvikle den videre. Jeg tar med meg masse erfaring fra North Alliance og Anorak og har fått god input og fornyet innsikt. Forhåpentligvis gjør det at jeg er bedre rustet som medarbeider enn da jeg forlot Gjensidige sist, sier Børjesson.

140 studenter konkurrerer om å få jobbe med bærekraft i Gjensidige Forsikring 

Finansnæringen er optimistisk i forkant av lønnsforhandlingene 

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også