Historisk har man snakket med menn som investorer og kvinner som forbrukere
DNBs arbeid for å få flere kvinner til å investere har båret frukter. Et av de viktige tingene banken har gjort er å endre måten man kommuniserer med kvinnene i landet.
![Markedsdirektør Aina Lemoen Lunde i DNB. | Foto: DNB](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13588265.ece/ALTERNATES/schema-16_9/SBF_7593_-Aina-Lemoen-Lunde-1728x1152.jpg)
8. mars holdt DNB et investeringsarrangement for å få flere kvinner til å begynne med investering. Selv om antall kvinner som investerer i fond hos DNB er høyere enn antall menn, er det fortsatt en lang vei å gå på kapitalgapet mellom de to kjønnene.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.