Epsi om lav kunnskap innen sparing og investering: – Aktørene har absolutt en jobb som må gjøres

En helt ny Epsi-undersøkelse viser at kundetilfredsheten hos spare- og investeringskunder er lav i Norge. Svenske forvaltere ligger foran.
Forretningsutvikler Sindre Brochmann i Epsi Norge. | Foto: Epsi
Forretningsutvikler Sindre Brochmann i Epsi Norge. | Foto: Epsi

I Epsi sin kundetilfredshetsundersøkelse om investering og sparing er det flere lave tall for bransjen. Kun Sbanken og Nordnet scorer over 70, mens bransjen generelt ligger på 65,6.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også