Rapport: – Finansinstitusjoner har problemer med å promotere ESG-profilen sin

En ny forskningsrapport utviklet av Objectway og Compeer påpeker problemer med digitalisering hos finansinstitusjoner og selskapenes vanskeligheter med å promotere ESG-profilen sin.
Foto: Tor Erik Schrøder / NTB
Foto: Tor Erik Schrøder / NTB

– Den største bekymringen til britiske finansinstitusjoner er utfordringen med å bygge et tillitsforhold til kundene digitalt. Tross denne bekymringen, viser data at den årlige kundetilførselen til britiske finansinstitusjoner gikk opp til 123 milliarder pund i 2020, fra 112 milliarder pund året før, det skriver Objectway og Compeer i en forskningsrapport kalt «Setting the Digital Agenda for the Next Normal».

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også