Disse forsikringsselskapene fikk mest medieomtale i 2023

Norske redaksjonelle medier omtalte forsikringsselskap over 11 prosent mer i 2023 enn i 2022. Det er de største selskapene som brukes mest, men én mindre aktør slår overaskende ut på statistikken.
LEDERNE: Fra venstre: Konsernsjef i Frende Forsikring, Vegar Styve, konsernsjef i Gjensidige, Geir Holmgren, og administrerende direktør i If Skadeforsikring, Morten Thorsrud. | Foto: Frende / Fredrik Varfjell, NTB / If
LEDERNE: Fra venstre: Konsernsjef i Frende Forsikring, Vegar Styve, konsernsjef i Gjensidige, Geir Holmgren, og administrerende direktør i If Skadeforsikring, Morten Thorsrud. | Foto: Frende / Fredrik Varfjell, NTB / If

Det å oppnå synlighet i media er en viktig del av kommunikasjonsarbeidet i alle bedrifter, og forsikringsbransjen er intet unntak. Nå har medieanalyseselskapet Retriever, på forespørsel fra FinansWatch, samlet en oversikt over hvilke forsikringsselskaper som fikk flest oppslag i norske redaksjonelle medier i 2023. Kildegrunnlaget Retriever har benyttet inkluderer både digitale og trykte medier, i tillegg til TV og radio.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også