Forsikring og bærekraft: – Bærekraft bør kommuniseres tydeligere

– Vi er glade for at kundene gjennom EPSI viser at vi skal kommunisere enda tydeligere om arbeidet vi gjør innen bærekraft, sier Camilla Bredrup i Watercircles.
BÆREKRAFT: – Vi opplever at bærekraft har økende fokus i kundeopplevelsen, og kundene i stadig større utstrekning søker råd om skadeforebygging fra selskapet, sier vise administrerende direktør Camilla Bredrup i WaterCircles. | Foto: WaterCircles
BÆREKRAFT: – Vi opplever at bærekraft har økende fokus i kundeopplevelsen, og kundene i stadig større utstrekning søker råd om skadeforebygging fra selskapet, sier vise administrerende direktør Camilla Bredrup i WaterCircles. | Foto: WaterCircles

I årets Epsi-måling gjør Gjensidige det best på privatmarkedet, og KLP innenfor bedriftmarkedet.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også