Gjensidige: Økt miljøansvar gir smitteeffekt

Folk er i større grad opptatt av forbruk og overforbruk, sier Bente Sverdrup i Gjensidige, som topper Epsis bærekraftmåling i privatmarkedet. – Når alle begynner å stille krav til hverandre er det en veldig kraft i det.
BÆREKRAFT: I privatmarkedet er det fremdeles litt vanskelig å få opp bevisstheten om dette med bærekraft. – Men vi har opplæring av alle våre ansatte slik at vi er gode rådgivere på dette området, sier bærekraftdirektør Bente Sverdrup i Gjensidige. | Foto: Pressefoto
BÆREKRAFT: I privatmarkedet er det fremdeles litt vanskelig å få opp bevisstheten om dette med bærekraft. – Men vi har opplæring av alle våre ansatte slik at vi er gode rådgivere på dette området, sier bærekraftdirektør Bente Sverdrup i Gjensidige. | Foto: Pressefoto

I Epsi-studiens bærekraftmåling er det Gjensidige som får den beste tilbakemeldingen i privatmarkedet; kundene opplever at de i større grad enn bransjen for øvrig tar sitt samfunnsansvar på alvor.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også