Gjensidige lanserer bærekraftspill
Med «Bærekraftsspillet» tester forsikringsselskapet Gjensidige ut en ny måte å lære på: «gamification», med bærekraft som tema.
![BÆREKRAFTSPILLET: Er utviklet i samarbeid med Attensi. «Roar» er en av flere fiktive personer som dukker opp underveis, og på siste bilde er konsernsjef Helge Leiro Baastad som ber om en «heispitch» om bærekraft i slutten av spillet. | Foto: Gjensidige](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14384092.ece/ALTERNATES/schema-16_9/B%25C3%25A6rekraftspill_Gjensidige.jpg)
Bærekraft er en storsatsning i selskapet, og nå skal alle ansatte i Norge gjennom spillbasert opplæring for å bli bedre kjent med hva Gjensidige gjør innenfor temaet.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.