Vil gjøre forsikring mer relevant for unge

– Forsikring er noe unge syntes er kjempekjedelig og vanskelig å sette seg inn i, sier Sigmund Clementz i If Skadeforsikring.
STUDENTFOKUS: – Vi må bli flinkere til å henvende oss til yngre målgrupper, sier kommunikasjonssjef Sigmund Clementz. | Foto: If / PR
STUDENTFOKUS: – Vi må bli flinkere til å henvende oss til yngre målgrupper, sier kommunikasjonssjef Sigmund Clementz. | Foto: If / PR

Mange unge flytter i disse dager hjemmefra for første gang. Trolig er forsikringsdekning ikke noe de er spesielt opptatt av, og som derfor går i glemmeboka, påpeker kommunikasjonssjef Sigmund Clemetz i If Skadeforsikring.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også