KLP om god score i Epsi-undersøkelsen: Tror forebyggende arbeid har mye å si

Nok en gang troner KLP på toppen av Epsi sin kundetilfredsundersøkelse for forsikringsbransjen. Det mener KLP er takket være satsing og strategisk arbeid.
Avdelingsleder i bedriftsmarkedet Anne Beate Ekeren i KLP. | Foto: Ørn E. Borgen / NTB (bakgrunn), KLP
Avdelingsleder i bedriftsmarkedet Anne Beate Ekeren i KLP. | Foto: Ørn E. Borgen / NTB (bakgrunn), KLP

Epsi Rating Norge har foretatt seg sin årlige kundetilfredsundersøkelse. Nok en gang havner KLP i toppen både for privat forsikring (der de ligger under «Øvrige») og for forsikring til bedrift. Epsi skriver gode ord om KLP i sin leveranse av undersøkelsen.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også