FinansWatch

KLP om god score i Epsi-undersøkelsen: Tror forebyggende arbeid har mye å si

Nok en gang troner KLP på toppen av Epsi sin kundetilfredsundersøkelse for forsikringsbransjen. Det mener KLP er takket være satsing og strategisk arbeid.

Avdelingsleder i bedriftsmarkedet Anne Beate Ekeren i KLP. | Foto: Ørn E. Borgen / NTB (bakgrunn), KLP

Epsi Rating Norge har foretatt seg sin årlige kundetilfredsundersøkelse. Nok en gang havner KLP i toppen både for privat forsikring (der de ligger under «Øvrige») og for forsikring til bedrift. Epsi skriver gode ord om KLP i sin leveranse av undersøkelsen.

«KLP kan i år, og som de seneste 11 årene, skilte med de mest tilfredse og lojale kundene. KLP utmerker seg spesielt på det relasjonelle. De er dyktige til å holde sine kunder godt informert, de er flinke til å ta kontakt med kundene, og er dessuten best i klassen i forhold til det å komme med tips og råd til skadeforebygging.», skriver Epsi.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch