KLP om god score i Epsi-undersøkelsen: Tror forebyggende arbeid har mye å si

Nok en gang troner KLP på toppen av Epsi sin kundetilfredsundersøkelse for forsikringsbransjen. Det mener KLP er takket være satsing og strategisk arbeid.
Avdelingsleder i bedriftsmarkedet Anne Beate Ekeren i KLP. | Foto: Ørn E. Borgen / NTB (bakgrunn), KLP
Avdelingsleder i bedriftsmarkedet Anne Beate Ekeren i KLP. | Foto: Ørn E. Borgen / NTB (bakgrunn), KLP

Epsi Rating Norge har foretatt seg sin årlige kundetilfredsundersøkelse. Nok en gang havner KLP i toppen både for privat forsikring (der de ligger under «Øvrige») og for forsikring til bedrift. Epsi skriver gode ord om KLP i sin leveranse av undersøkelsen.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
!
!
Skal inneholde minst 6 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

!
Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også