Neue vant Gjensidige sin anbudskonkurranse: – Ujålete fagnerder

I vinter utlyste Gjensidige en anbudskonkurranse for design- og kommunikasjonstjenester. Valget falt på Neue som de nå inngår et langsiktig samarbeid med på designdelen.
Illustrasjonsbilde av et Gjensidige-flagg. | Foto: Gjensidige/PR
Illustrasjonsbilde av et Gjensidige-flagg. | Foto: Gjensidige/PR

I anbudskonkurransen til Gjensidige var det mange store aktører som meldte seg på, men valget til Gjensidige falt på Neue på designdelen. Den skal innebære et markevareløft, både visuell identitet og tjenestedesign inngår i arbeidet, skriver Kreativ forum.

– Vi kommer til å utfordre dem på hele spekteret, fra det veldig merkevarestrategiske til digital tjenesteutvikling og det svært praktiske. Det at Neue er et komplett og kompakt byrå gjør at vi har tro på at vi får høy kompetanse gjennom smarte prosesser. De er en gjeng ujålete fagnerder som kan hjelpe oss med å gi et visuelt språk til våre satsinger innen mobilitet, hjem og helse, sier Gro Grotle, markedssjef i Gjensidige.

Begge parter ser frem til samarbeidet og direktør for merkevare og marked Anne Margrete Børjesson i Gjensidige forteller at det er god kjemi med laget, og at forsikringsselskapet har god tro på at Neue skal kunne utfordre selskapet fremover.

Forsikring på Teslabiler er med på å gjøre Tryg til det største forsikringsselskapet på nybilforsikring i september

Gjensidige tilbyr psykologhjelp over video: – Naturlig at man ønsker hjelp der man er

Forsikringsselskap melder om god kapasitet 

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også