Neue vant Gjensidige sin anbudskonkurranse: – Ujålete fagnerder

I anbudskonkurransen til Gjensidige var det mange store aktører som meldte seg på, men valget til Gjensidige falt på Neue på designdelen. Den skal innebære et markevareløft, både visuell identitet og tjenestedesign inngår i arbeidet, skriver Kreativ forum.
– Vi kommer til å utfordre dem på hele spekteret, fra det veldig merkevarestrategiske til digital tjenesteutvikling og det svært praktiske. Det at Neue er et komplett og kompakt byrå gjør at vi har tro på at vi får høy kompetanse gjennom smarte prosesser. De er en gjeng ujålete fagnerder som kan hjelpe oss med å gi et visuelt språk til våre satsinger innen mobilitet, hjem og helse, sier Gro Grotle, markedssjef i Gjensidige.
Begge parter ser frem til samarbeidet og direktør for merkevare og marked Anne Margrete Børjesson i Gjensidige forteller at det er god kjemi med laget, og at forsikringsselskapet har god tro på at Neue skal kunne utfordre selskapet fremover.
Gjensidige tilbyr psykologhjelp over video: – Naturlig at man ønsker hjelp der man er