Forsikringsbransjen avviser «revolusjon»

Oppsummert: Norske forsikringsselskap avviser drastiske endringer i forbrukeradferden her til lands. Men de peker likevel på økt konkurranse, og spår at det blir vanskeligere for mindre utfordrere å etablere seg.
(f.v) Jørgen Taalesen, Gjensidige, Hallvard Natvik, Frende, Heidi Skaaret, Storebrand og Smen Rudi, Fremtind. | Foto: Pressebilder
(f.v) Jørgen Taalesen, Gjensidige, Hallvard Natvik, Frende, Heidi Skaaret, Storebrand og Smen Rudi, Fremtind. | Foto: Pressebilder

I de nordiske landene nyter forsikringsselskapene stor tillit fra kundene. Ønsket om trygghet står sterkt, og kundene stoler på de etablerte aktørene, konkluderer forsikringsselskapene FinansWatch snakker med.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også