FinansWatch

Fremtind om mobilreparasjoner: – Initiativet har vært en suksesshistorie

Forsikringsselskapet Fremtind bestemte seg for å prøve og reparere 80 prosent av alle mobilskader som kom inn. Litt over et halvt år senere er selskapet snart ved målet.

Hanne Iversen Rye, leder for bærekraft i Fremtind. | Foto: Fremtind

På tampen av 2020 delte Fremtind at de ønsket å reparere 80 prosent av alle mobilskadene som kom inn, noe som tilsvarer 40.000 mobiler, istedenfor å gi ut en ny til kundene. Nå kan leder for bærekraft Hanne Iversen Rye i Fremtind fortelle at de allerede har kommet seg over 70 prosent.

– Vi antok at det kunne være mulig å reparere 80 prosent av skadene som blir meldt inn. Noe vil selvsagt ikke være mulig, om telefonen ligger på havets dyp eller skadene er svært omfattende. Men at vi nå er på over 70 prosent er fantastisk. Initiativet har vært en suksesshistorie, sier Rye, til FinansWatch.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch