Fremtind om mobilreparasjoner: – Initiativet har vært en suksesshistorie
Forsikringsselskapet Fremtind bestemte seg for å prøve og reparere 80 prosent av alle mobilskader som kom inn. Litt over et halvt år senere er selskapet snart ved målet.
![Hanne Iversen Rye, leder for bærekraft i Fremtind. | Foto: Fremtind](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13183648.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Hanne%2520Rye,%2520Fremtind.jpg)
På tampen av 2020 delte Fremtind at de ønsket å reparere 80 prosent av alle mobilskadene som kom inn, noe som tilsvarer 40.000 mobiler, istedenfor å gi ut en ny til kundene. Nå kan leder for bærekraft Hanne Iversen Rye i Fremtind fortelle at de allerede har kommet seg over 70 prosent.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.