Fremtind om mobilreparasjoner: – Initiativet har vært en suksesshistorie

Forsikringsselskapet Fremtind bestemte seg for å prøve og reparere 80 prosent av alle mobilskader som kom inn. Litt over et halvt år senere er selskapet snart ved målet.
Hanne Iversen Rye, leder for bærekraft i Fremtind. | Foto: Fremtind
Hanne Iversen Rye, leder for bærekraft i Fremtind. | Foto: Fremtind

På tampen av 2020 delte Fremtind at de ønsket å reparere 80 prosent av alle mobilskadene som kom inn, noe som tilsvarer 40.000 mobiler, istedenfor å gi ut en ny til kundene. Nå kan leder for bærekraft Hanne Iversen Rye i Fremtind fortelle at de allerede har kommet seg over 70 prosent.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også