Forsikringsbransjens reise fra jumboplass til tetsjiktet i målinger av kundetilfredshet 

Norske forsikringsselskaper er blant de som har bevegd seg mest i positiv retning i målinger av kundetilfredshet de siste 20 årene. – Det var mye blod, svette og tårer, sier Gjensidige-direktør.
Martin Fuglseth Kolden

Skadeforsikringsselskapene i Norge har over de siste 20 årene tatt et skikkelig hopp innen kundetilfredshet. Norsk kundebarometer viser at kundetilfredsheten til skadeforsikringsselskapene lå på 66,5 poeng i 2001. I 2021 kan selskapene vise til en gjennomsnittlig poengscore på 77,3 poeng.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også