Forsikringsbransjens reise fra jumboplass til tetsjiktet i målinger av kundetilfredshet
Norske forsikringsselskaper er blant de som har bevegd seg mest i positiv retning i målinger av kundetilfredshet de siste 20 årene. – Det var mye blod, svette og tårer, sier Gjensidige-direktør.
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12992462.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Kundetilfredshet.jpg)
Martin Fuglseth Kolden
Skadeforsikringsselskapene i Norge har over de siste 20 årene tatt et skikkelig hopp innen kundetilfredshet. Norsk kundebarometer viser at kundetilfredsheten til skadeforsikringsselskapene lå på 66,5 poeng i 2001. I 2021 kan selskapene vise til en gjennomsnittlig poengscore på 77,3 poeng.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.