FinansWatch

Forsikringsbransjens reise fra jumboplass til tetsjiktet i målinger av kundetilfredshet 

Norske forsikringsselskaper er blant de som har bevegd seg mest i positiv retning i målinger av kundetilfredshet de siste 20 årene. – Det var mye blod, svette og tårer, sier Gjensidige-direktør.

Skadeforsikringsselskapene i Norge har over de siste 20 årene tatt et skikkelig hopp innen kundetilfredshet. Norsk kundebarometer viser at kundetilfredsheten til skadeforsikringsselskapene lå på 66,5 poeng i 2001. I 2021 kan selskapene vise til en gjennomsnittlig poengscore på 77,3 poeng.

Et av selskapene som drar snittet oppover for bransjen er Gjensidige.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch