Når ikke gjennom med bærekraft

Flere forsikringsselskaper mener at noen profilundersøkelser ikke reflekterer arbeidet de faktisk gjør med bærekraft-spørsmål. Det er vanskelig å nå fram til folk flest.
Bente Sverdrup, bærekraftsdirektør i Gjensidige. | Foto: Pressefoto
Bente Sverdrup, bærekraftsdirektør i Gjensidige. | Foto: Pressefoto

Storebrand har lenge hatt stor oppmerksomhet om bærekraft og ESG, men den nylig offentliggjorte undersøkelsen Sustainable Brand Index tyder på at folk flest ikke helt har fått med seg det. Storebrand kommer på 74. plass når totalt 254 norske selskaper rangeres etter bærekraft.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også