Når ikke gjennom med bærekraft
Flere forsikringsselskaper mener at noen profilundersøkelser ikke reflekterer arbeidet de faktisk gjør med bærekraft-spørsmål. Det er vanskelig å nå fram til folk flest.
![Bente Sverdrup, bærekraftsdirektør i Gjensidige. | Foto: Pressefoto](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12855065.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Bente%2520Sverdrup%2520Gjensidige.jpg)
Storebrand har lenge hatt stor oppmerksomhet om bærekraft og ESG, men den nylig offentliggjorte undersøkelsen Sustainable Brand Index tyder på at folk flest ikke helt har fått med seg det. Storebrand kommer på 74. plass når totalt 254 norske selskaper rangeres etter bærekraft.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.