Gjensidige lanserte selvhjelpsprogram som bidrag i koronadugnaden
Da koronapandemien rammet ville Gjensidige hjelpe kunder som opplevde økt stress, uro og depresjon. Dermed kastet de seg rundt og lanserte et nettbasert selvhjelpsprogram til sine kunder. – Vi har som selskap et mål om å være der for kundene våre, så da pandemien rammet var vi opptatt av å se om vi kunne gjøre noe ekstra for dem som trengte det, sier Amar Murtaza, senior forretningsutvikler i Gjensidige, til FinansWatch.
![– I underkant av 3000 kunder benyttet seg av programmet i sommer. Jeg blir stolt når jeg ser at vi når ut til så mange, sier senior forretningsutvikler Amar Murtaza i Gjensidige. | Foto: Gjensidige](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12466316.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Amar%2520Murtaza.png)
– Vi så at det var en fare for at økt uro og bekymring i den nye hverdagen gikk utover livskvaliteten og kundenes mentale helse. Derfor lanserte vi, sammen med vår partner Braive, selvhjelpsprogrammet Mentalt sterk i en tid med Covid-19, legger Murtaza til.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.