FinansWatch

Nordea Liv ser økt etterspørsel etter kommunikasjon om trygghetsprodukter  

Mars-måned markerte derimot ikke et vippepunkt i salget av livsforsikring i Nordea Liv.

Hans Erik Lind er administrerende direktør i Nordea Liv. | Foto: Nordea

Nordea Liv tilbyr en rekke forsikringer med mål om økt trygghet blant sine kunder, blant annet uføre-, sykdom og livsforsikringer.

Etter at koronapandemien brøt ut i landet ser Hans Erik Lind, administrerende direktør i Nordea Liv, en positiv utvikling i salget av disse forsikringene. 

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

– Bulder Bank skal alltid vera ein utfordrar

– Vi skal halde på utfordrarposisjonen og vil heile tida søkje etter nye måtar og løyse kundane sine utfordringar på, seier direktør i Bulder Bank, Torvald Kvamme, til FinansWatch.

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch