FinansWatch

Forsikringskundene har vendt seg til å bli betjent digitalt under koronakrisen

Nå ser flere forsikringsselskaper på muligheten for å holde kundene i det digitale univers, som ofte koster mindre ressurser for selskapene.

Foto: Thomas Brun / NTB scanpix

FinansWatch.dk skriver at Codan har skapt en helt ny onlineplattform for kundemøter og mener dette har satt fart på utviklingen for denne type møter.

- Etter en langsom utvikling i årene opp mot korona så vi en kraftig akselerasjon fra februar i år, sier Mads Foged, privatdirektør i Codan, til avisen.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch