FinansWatch

Tryg kom seg gjennom første etappe av korona takket være skippertaksmentalitet

– Det har ikke vært lett å kommunisere konkrete villkår til kundene, men arbeidet har vært krevende og givende, sier kommunikasjonsrådgiver Torbjørn Brandeggen.

Foto: Tryg

På et vanlig år håndterer Tryg 45.000 reiseskadesaker. Så langt i 2020 har forsikringsselskapet allerede håndtert 50.000 skadesaker på grunn av koronapandemien.

– Siden 12. mars har 34.000 av disse sakene dreid seg om reisesaker, forteller Torbjørn Brandeggen, senior kommunikasjonsrådgiver i Tryg.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch