BankID om problemene: – Må løses innen kort tid

Siden bytte av driftsleverandør har BankID hatt stadig økende problemer. I desember har problemene økt, og nå intensiverer selskapet jakten på problemene.
BankID appen på mobil. | Foto: Gorm Kallestad / NTB
BankID appen på mobil. | Foto: Gorm Kallestad / NTB

BankID har siden overgangen fra Nets til den nye driftsleverandøren DXC den 21. oktober hatt en god del trøbbel med nedetid for mange av sine brukere.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
!
!
Skal inneholde minst 6 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

!
Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også