FinansWatch

BankID om problemene: – Må løses innen kort tid

Siden bytte av driftsleverandør har BankID hatt stadig økende problemer. I desember har problemene økt, og nå intensiverer selskapet jakten på problemene.

BankID appen på mobil. | Foto: Gorm Kallestad / NTB

BankID har siden overgangen fra Nets til den nye driftsleverandøren DXC den 21. oktober hatt en god del trøbbel med nedetid for mange av sine brukere.

Problemene har gått så langt som at investeringsplattformen Nordnet har vært ute og sagt at de mister kunder, fordi nye kunder ikke får brukt BankID for å lage seg bruker. Hos BankID kan de fortelle at det arbeidet med å finne problemene.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch