Korona førte til stort kostnadsfokus for Vipps, men nå er hjulene i gang igjen

Vipps har for øyeblikket flere stillingsutlysninger ute. Kommunikasjonssjef Hanne Kjærnes forklarer dette med at det er «mye som skjer i Vipps om dagen».
– Vi gjør flere nye ting og da må vi også satse på andre folk, sier kommunikasjonssjef Hanne Kjærnes i Vipps. | Foto: Vipps
– Vi gjør flere nye ting og da må vi også satse på andre folk, sier kommunikasjonssjef Hanne Kjærnes i Vipps. | Foto: Vipps

– Vi øker ikke antall medarbeidere, men gjør utskiftninger på grunn av andre kompetansebehov. Vipps vokser ikke like mye som stillingsannonsene gir uttrykk for, sier Kjærnes.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også