Korona førte til stort kostnadsfokus for Vipps, men nå er hjulene i gang igjen
Vipps har for øyeblikket flere stillingsutlysninger ute. Kommunikasjonssjef Hanne Kjærnes forklarer dette med at det er «mye som skjer i Vipps om dagen».
![– Vi gjør flere nye ting og da må vi også satse på andre folk, sier kommunikasjonssjef Hanne Kjærnes i Vipps. | Foto: Vipps](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12189728.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Vipps%2520Hanne%2520Kj%25C3%25A6rnes%2520nett.jpg)
– Vi øker ikke antall medarbeidere, men gjør utskiftninger på grunn av andre kompetansebehov. Vipps vokser ikke like mye som stillingsannonsene gir uttrykk for, sier Kjærnes.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Analytiker: «En milepæl for Vipps»
For abonnenter
– Min styrke er jo at jeg stiller spørsmål
For abonnenter