Mastercard tester helt berøringsfri handleopplevelser

Koronapandemien fører til at mange selskaper nå leter etter nye måter for at kunder skal kunne betale uten å måtte taste inn kode eller trykke på en knapp. Mastercard tester nå en ny metode for å muliggjøre berøringsfri handel, også uten å møte mennesker.
Foto: NTB scanpix/AP Photo/Mark Lennihan
Foto: NTB scanpix/AP Photo/Mark Lennihan

Betalingsgiganten jobber med en ny AI-teknologi som muliggjør raskere shopping og som har som mål å fjerne berøringspunkter i kundens vei fra å hente produktet og ta det med hjem. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også