Danske Bank: For tidlig å si om tilsvarende løsning er riktig i Norge

I dag ble det klart at Danske Bank sletter inkassogjeld for tusenvis av sine kunder i Danmark. Danske Bank Norge ser foreløpig på om samme problemstilling gjelder i Norge.
Pressesjef Øystein Schmidt i Danske Bank Norge.
Pressesjef Øystein Schmidt i Danske Bank Norge.

Siden 2019 har IT-problemer hos Danske Bank skapt trøbbel for kunder. Danske Bank har gjennom en periode tatt for høye gebyrer fra enkelte kunder, og etter hvert som banken har gått gjennom sine systemer for å finne feilen, har det oppstått nye problemer.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også