Feil i legitimeringsprosessen til DNB – slettet kundekonto

En kunde av DNB fikk sin konto slettet, men banken sier det er gode rutiner for å få kontoen tilbake.
Kommunikasjonsrådgiver Vidar Korsberg Dalsbø i DNB. | Foto: DNB
Kommunikasjonsrådgiver Vidar Korsberg Dalsbø i DNB. | Foto: DNB

En kvinne i Trondheim skulle betale med bankkortet sitt på butikken. Kortet ble avvist, og hun skjønte at noe var galt. Da hun skulle se nærmere på problemet fant hun at kontoen hennes hos DNB ikke lenger var der, skriver Midt-Norge 24.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også