Handelsbanken: – Spesielt to ting er krevende når man skal snakke med kundene om bærekraft

ESG-ARBEID: Handelsbanken har en ambisjon om at de mest vesentlige ESG-temaene for bedriftskundene blir en naturlig del av samtalen med dem. Spesielt to ting er krevende under de samtalene.
Rådgiver bærekraft i Handelsbanken, Maria Fougner. | Foto: Handelsbanken / PR
Rådgiver bærekraft i Handelsbanken, Maria Fougner. | Foto: Handelsbanken / PR

FinansWatch har spurt banker om hvordan de jobber med bærekraft overfor kundene, og vi publiserer intervjuene gjennom sommeren.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også