FinansWatch

Rapport: Nordmenn blant de mest utålmodige bankkundene

En rapport om innrulleringsprosessene til Europeiske banker viser at nordmenn er noen av de vanskeligste kundene å holde på, sier Signicat.

Foto: Signicat

Analyseselskapet P.A.I.D. Strategies har på oppdrag fra Signicat, et norsk teknologiselskap som leverer identifikasjonstjenester, gjort en undersøkelse på hvorfor kunder avbryter søknader hos finansinstitusjoner. Undersøkelsen viser at finansinstitusjoner i Europa taper 60 milliarder kroner hvert år på kunder som avbryter søknader, og at nordmenn er blant de mest utålmodige bankkundene.

Undersøkelsen tar for seg 14 land i Europa og hvordan bankkundene opplever innrulleringsprosessene, og hva som gjør at de fullfører dem.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch