Rapport: Nordmenn blant de mest utålmodige bankkundene

En rapport om innrulleringsprosessene til Europeiske banker viser at nordmenn er noen av de vanskeligste kundene å holde på, sier Signicat.
Foto: Signicat
Foto: Signicat

Analyseselskapet P.A.I.D. Strategies har på oppdrag fra Signicat, et norsk teknologiselskap som leverer identifikasjonstjenester, gjort en undersøkelse på hvorfor kunder avbryter søknader hos finansinstitusjoner. Undersøkelsen viser at finansinstitusjoner i Europa taper 60 milliarder kroner hvert år på kunder som avbryter søknader, og at nordmenn er blant de mest utålmodige bankkundene.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også