Stian Arnesen om oppturer og nedturer i Danske Bank: – Når det blåser som verst er det viktig at man har bygget opp tillit

Etter 11 år i Danske Bank slutter kommunikasjonsdirektør Stian Arnesen. Han påpeker at han er takknemlig for både oppturene og nedturene i banken.
Stian Arnesen går fra Danske Bank til Intrum. | Foto: PR/Danske Bank
Stian Arnesen går fra Danske Bank til Intrum. | Foto: PR/Danske Bank

Etter elleve år i Danske Bank starter Stian Arnesen som merkevare og kommunikasjonsdirektør i Intrum Scandinavia (tidligere Lindorff). I Danske Bank har han vært med på både oppturer og nedturer.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også