FinansWatch

Stian Arnesen om oppturer og nedturer i Danske Bank: – Når det blåser som verst er det viktig at man har bygget opp tillit

Etter 11 år i Danske Bank slutter kommunikasjonsdirektør Stian Arnesen. Han påpeker at han er takknemlig for både oppturene og nedturene i banken.

Stian Arnesen går fra Danske Bank til Intrum. | Foto: PR/Danske Bank

Etter elleve år i Danske Bank starter Stian Arnesen som merkevare og kommunikasjonsdirektør i Intrum Scandinavia (tidligere Lindorff). I Danske Bank har han vært med på både oppturer og nedturer.

– Det er klart at kommunikasjon er lettere når ting går bra. Samtidig synes jeg det er faglig interessant å jobbe i situasjoner når det blåser som verst. Da er det viktig at man har bygget opp tillit på forhånd, forklarer Arnesen til FinansWatch.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch