FinansWatch

– Det blir en kamp om de små og mellomstore bedriftene fremover

Det mener Lars-Erik Eriksen, leder for salg i bedriftsmarkedet i Storebrand.

– Vi i Storebrand har ambisjon om en «One-Stop-Shop» for SMB-segmentet, sier Lars-Erik Eriksen, leder for salg i bedriftsmarkedet i Storebrand. | Foto: Storebrand

– Gjennom analyser og undersøkelser vet vi at det blir en kamp om de små og mellomstore bedriftene fremover (SMB-bedriftene), og at disse bedriftene ønsker å samle administrasjonen sin, sier Eriksen.

Han trekker frem at Storebrand er en bank med et begrenset tilbud til SMB-markedet, og uttaler seg derfor som leverandør av pensjon, forsikring og andre tjenester.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch