– Det blir en kamp om de små og mellomstore bedriftene fremover

Det mener Lars-Erik Eriksen, leder for salg i bedriftsmarkedet i Storebrand.
– Vi i Storebrand har ambisjon om en «One-Stop-Shop» for SMB-segmentet, sier Lars-Erik Eriksen, leder for salg i bedriftsmarkedet i Storebrand. | Foto: Storebrand
– Vi i Storebrand har ambisjon om en «One-Stop-Shop» for SMB-segmentet, sier Lars-Erik Eriksen, leder for salg i bedriftsmarkedet i Storebrand. | Foto: Storebrand

– Gjennom analyser og undersøkelser vet vi at det blir en kamp om de små og mellomstore bedriftene fremover (SMB-bedriftene), og at disse bedriftene ønsker å samle administrasjonen sin, sier Eriksen.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
!
!
Skal inneholde minst 6 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

!
Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også