Sparebank 1 Østlandet: – Vi ønsker aldri å møte en kunde i retten

Fra Sparebank 1 Østlandet er fem Olga-saker klaget inn til nemnda. – Banken er prinsipielt uenig med Finansklagenemnda på flere punkter, sier Bjørnar Mickelson, informasjonssjef i banken.
– Vi ønsker aldri å møte en kunde i retten, og det var en vanskelig vurdering også for oss da vi valgte å gå videre med saken, sier Bjørnar Mickelson. | Foto: SpareBank 1 Østlandet
– Vi ønsker aldri å møte en kunde i retten, og det var en vanskelig vurdering også for oss da vi valgte å gå videre med saken, sier Bjørnar Mickelson. | Foto: SpareBank 1 Østlandet

–  Vi mener fortsatt tingrettens konklusjon om at banken ikke kan holdes ansvarlig er riktig. Vi er uenige i lagmannsrettens vurdering om at kunden ikke er ansvarlig når koder og passord gjentatte ganger deles med uvedkommende i telefonsamtale på denne måten, sier Sparebank 1 Østlandets informasjonssjef Bjørnar Mickelson.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
!
!
Skal inneholde minst 6 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

!
Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også