DNB om «bank uten internett»: – Bra for oss om kunden kan betjene seg selv

Kundene i Norge blir bedre til å ta i bruk de digitale tjenestene i bank. Men hos DNB har de nå over 50.000 kunder meldt på tjenesten «bank uten internett».
Leder for personmarked Ingjerd Blekeli Spiten i DNB. | Foto: Stig B. Fiksdal
Leder for personmarked Ingjerd Blekeli Spiten i DNB. | Foto: Stig B. Fiksdal

DNB sin tjeneste «bank uten internett» går ut på å gi de kundene som ikke ønsker, eller klarer, å benytte seg av de digitale tjenestene en mulighet til å ta hånd om sin egen økonomi. Målet for tjenesten er at det skal hjelpe både kundene og banken.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også