SR-bank: – Unge ønsker å snakke med en rådgiver

Under pandemien ble flere kunder tvunget til å lære seg de digitale bankløsningene. Sparebank 1 SR-bank regnet med at de unge ville fortsette å kun bruke den digitale banken, men nå har de sett noe annet.
Informasjonssjef Ruth Siri Espedal Lycke i Sparebank 1 SR-bank. | Foto: SR-bank
Informasjonssjef Ruth Siri Espedal Lycke i Sparebank 1 SR-bank. | Foto: SR-bank

Sparebank 1 SR-bank har lært seg selv bedre å kjenne under pandemien. Informasjonssjef Ruth Siri Espedal Lycke forteller at banken har blitt tryggere på retningen de har valgt som bank.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
!
!
Skal inneholde minst 6 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

!
Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også