SR-bank: – Unge ønsker å snakke med en rådgiver
Under pandemien ble flere kunder tvunget til å lære seg de digitale bankløsningene. Sparebank 1 SR-bank regnet med at de unge ville fortsette å kun bruke den digitale banken, men nå har de sett noe annet.
![Informasjonssjef Ruth Siri Espedal Lycke i Sparebank 1 SR-bank. | Foto: SR-bank](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13370608.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Ruth_Espedal_Lycke.jpg.thumb.1280.1280%2520(2).jpg)
Sparebank 1 SR-bank har lært seg selv bedre å kjenne under pandemien. Informasjonssjef Ruth Siri Espedal Lycke forteller at banken har blitt tryggere på retningen de har valgt som bank.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.