SR-bank: – Unge ønsker å snakke med en rådgiver

Under pandemien ble flere kunder tvunget til å lære seg de digitale bankløsningene. Sparebank 1 SR-bank regnet med at de unge ville fortsette å kun bruke den digitale banken, men nå har de sett noe annet.
Informasjonssjef Ruth Siri Espedal Lycke i Sparebank 1 SR-bank. | Foto: SR-bank
Informasjonssjef Ruth Siri Espedal Lycke i Sparebank 1 SR-bank. | Foto: SR-bank

Sparebank 1 SR-bank har lært seg selv bedre å kjenne under pandemien. Informasjonssjef Ruth Siri Espedal Lycke forteller at banken har blitt tryggere på retningen de har valgt som bank.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også