FinansWatch

SR-bank: – Unge ønsker å snakke med en rådgiver

Under pandemien ble flere kunder tvunget til å lære seg de digitale bankløsningene. Sparebank 1 SR-bank regnet med at de unge ville fortsette å kun bruke den digitale banken, men nå har de sett noe annet.

Informasjonssjef Ruth Siri Espedal Lycke i Sparebank 1 SR-bank. | Foto: SR-bank

Sparebank 1 SR-bank har lært seg selv bedre å kjenne under pandemien. Informasjonssjef Ruth Siri Espedal Lycke forteller at banken har blitt tryggere på retningen de har valgt som bank.

– Vi trodde kanskje at de unge som er helt digitale, ønsket å forbli digitale. Men det er helt feil. De unge førstegangskjøperne ønsker å snakke med en bankrådgiver, gjerne på bankkontoret. Vi har sett at vår forretningsmodell hvor vi har valgt både gode digitale løsninger, men også fysisk tilstedeværelse står seg sterkt, sier Lycke, til FinansWatch.

Les hele artikkelen

Få 21 dagers fri tilgang.
Ingen kredittkort nødvendig.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Monner Crowd skifter navn til Monio

– Det var en lykkelig skilsmisse som begge parter så at var nødvendig med tanke på de ulike satsingsområdene crowdfunding og bankprodukter for gründer, sier administrerende direktør i Monio, Marius Dybdahl.

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch