FinansWatch

Tord Topsholm vil gjøre Northmill til «bankenes Spotify»

Digitalbanken Northmill satser for fullt på kundevekst og den nye administrerende direktøren ser store muligheter i det norske markedet for den svenske banken.

Den nye administrerende direktøren til Northmill bank, Tord Topsholm. | Foto: Northmill

Northmill valgte i sommer å gå inn i det norske refinansieringsmarkedet. Med sitt produkt «Reduce» garanterer banken en lavere rente på lånene enn hva kunden har nå. Den nye administrerende direktøren Tord Topsholm i Northmill har høye forhåpninger om den digitale banken.

– Vi skal revolusjonere bankdriften, som Spotify gjorde med musikk, skal vi utvikle hvordan bankdriften foregår. Vi bruker mye ressurser på data og hvordan kundene bruker oss, slik at vi kan gi det beste og enkleste tilbudet til kunden, sier Topsholm, til FinansWatch.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Norges Bank tilbyr F-lån

Mandag skriver Norges Bank på sine sider at det kommer nye tiltak for å dempe svingningene i pengemarkedsrentene.

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch