FinansWatch

Danske Bank om tilfredshetsfallet: – Gjenspeiler ikke den banken vi ønsker å være

Ingen falt så hardt som Danske Bank i årets Bankundersøkelse fra Epsi. Det ønsker ikke banken å være bekjent av.

Aleksander Dahl, leder for personmarked i Danske Bank Norge. | Foto: Danske Bank

Det er nokså normalt at større banker scorer lavere på kundetilfredshet enn lokal- og digitalbanker. Danske Bank har i likhet med Nordea og DNB ligget lavt i sjiktet når de sammenlignes med alle banker i Norge.

I årets Bankundersøkelse fra Epsi hadde imidlertid Danske Bank det kraftigste fallet i poeng, fra 66,9 til 61,8 poeng, og havnet aller nederst.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Tryg inngår forlik i underslagssak

I en underslagssak har Sandberg revisjon, On time regnskap, regnskapskonsulent Johnsgaard og Gjensidige forsikring inngått forlik med Tryg forsikring før saken kom opp i Oslo tingrett.

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch