Danske Bank om tilfredshetsfallet: – Gjenspeiler ikke den banken vi ønsker å være

Ingen falt så hardt som Danske Bank i årets Bankundersøkelse fra Epsi. Det ønsker ikke banken å være bekjent av.
Aleksander Dahl, leder for personmarked i Danske Bank Norge. | Foto: Danske Bank
Aleksander Dahl, leder for personmarked i Danske Bank Norge. | Foto: Danske Bank

Det er nokså normalt at større banker scorer lavere på kundetilfredshet enn lokal- og digitalbanker. Danske Bank har i likhet med Nordea og DNB ligget lavt i sjiktet når de sammenlignes med alle banker i Norge.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også