
Tirsdag offentliggjorde Norsk Kundebarometer resultatene for 2021. Rubrikknettstedet Finn.no gikk nok en gang til topps i selve Norsk Kundebarometer, men i den utvidede målingen – også kjent som Barcode-listen – gikk det lille forsikringsselskapet JBF Forsikring av med seieren.
Barcode-listen utarbeides parallelt med Norsk Kundebarometer, og spørsmålene er de samme. Resultatene skal således være direkte sammenlignbare. Deltagelse i den offisielle listen til Norsk Kundebarometer er kun åpen for de største aktørene i hver bransje, men de som faller utenfor inviteres til å være med i Barcode-listen.
Allerede abonnent? Logg inn.
Les hele artikkelen
Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
- Adgang til alle låste artikler
- Motta våre daglige nyhetsbrev
- Full tilgang i vår app