FinansWatch

Sparebanken Møre: Nærheten til kundene vil fortsatt være viktig i rekrutteringen

Rekruttering 2021: Medarbeiderne våre har gode relasjoner til kundene, solid kjennskap til lokale forhold og høy kompetanse på de ulike bransjene i markedsområdet vårt. Ettersom vi stadig erfarer hvor viktig dette er for både kundene og banken, er nærheten til kundene noe som fortsatt vil være viktig i et rekrutteringsperspektiv, sier Kjetil hauge, som leder for organisasjonsutvikling i banken.

Kjetil Hauge, leder seksjon organisasjonsutvikling i Sparebanken Møre. | Foto: Sparebanken Møre

Denne artikkelen er en del av en serie FinansWatch lager, hvor aktører i finansbransjen snakker om rekruttering etter et år med pandemi, hjemmekontor og økonomisk usikkerhet.

Sparebanken Møre har hatt en normal turnover de siste årene. Kjetil Hauge som leder seksjon for organisasjonsutvikling, mener samtidig at muligheten til spesialisering, interne utviklingsmuligheter og spennende tverrfaglig samarbeid er sentrale årsaker til at mange ønsker å bli en del av Sparebanken Møre.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Danske Bank anket bedrageri-dom

Danske Bank i Norge ble i februar idømt å betale over 30 millioner kroner til et energiselskap etter at selskapet ble utsatt for direktørsvindel.

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch