Sparebanken Møre: Nærheten til kundene vil fortsatt være viktig i rekrutteringen
Rekruttering 2021: Medarbeiderne våre har gode relasjoner til kundene, solid kjennskap til lokale forhold og høy kompetanse på de ulike bransjene i markedsområdet vårt. Ettersom vi stadig erfarer hvor viktig dette er for både kundene og banken, er nærheten til kundene noe som fortsatt vil være viktig i et rekrutteringsperspektiv, sier Kjetil hauge, som leder for organisasjonsutvikling i banken.
![Kjetil Hauge, leder seksjon organisasjonsutvikling i Sparebanken Møre. | Foto: Sparebanken Møre](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12886932.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Kjetil%2520Hauge%2520-%2520leder%2520seksjon%2520Organisasjonsutvikling.jpg.png)
Denne artikkelen er en del av en serie FinansWatch lager, hvor aktører i finansbransjen snakker om rekruttering etter et år med pandemi, hjemmekontor og økonomisk usikkerhet.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.