Nordea tror netthandel gjør at flere bedriftskunder kommer styrket ut av krisen

Ifølge Jon Brenden, leder for bedriftsmarkedet i Nordea Norge, blir nettsalg viktigere og viktigere for de fleste næringer. Samtidig som konkurransen blir hardere.
– Vi opplever at de aller fleste av våre kunder er godt rustet til å håndtere den økte konkurransen i markedet, sier Jon Brenden i Nordea. | Foto: Nordea
– Vi opplever at de aller fleste av våre kunder er godt rustet til å håndtere den økte konkurransen i markedet, sier Jon Brenden i Nordea. | Foto: Nordea

– Vi ser klare tall på at mange bedrifter opplever en annen form for konkurranse nå enn hva de gjorde forut for pandemien, sier Brenden.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også