Nordea tror netthandel gjør at flere bedriftskunder kommer styrket ut av krisen
Ifølge Jon Brenden, leder for bedriftsmarkedet i Nordea Norge, blir nettsalg viktigere og viktigere for de fleste næringer. Samtidig som konkurransen blir hardere.
![– Vi opplever at de aller fleste av våre kunder er godt rustet til å håndtere den økte konkurransen i markedet, sier Jon Brenden i Nordea. | Foto: Nordea](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12372790.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Jon%2520Brenden%2520Nordea.png)
– Vi ser klare tall på at mange bedrifter opplever en annen form for konkurranse nå enn hva de gjorde forut for pandemien, sier Brenden.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Sbanken: – Prisjegerne er vanskelig å gjøre lønnsomme
For abonnenter