FinansWatch

Nordea tror netthandel gjør at flere bedriftskunder kommer styrket ut av krisen

Ifølge Jon Brenden, leder for bedriftsmarkedet i Nordea Norge, blir nettsalg viktigere og viktigere for de fleste næringer. Samtidig som konkurransen blir hardere.

– Vi opplever at de aller fleste av våre kunder er godt rustet til å håndtere den økte konkurransen i markedet, sier Jon Brenden i Nordea. | Foto: Nordea

– Vi ser klare tall på at mange bedrifter opplever en annen form for konkurranse nå enn hva de gjorde forut for pandemien, sier Brenden.

– Nye konkurrenter har meldt seg, samtidig som mange kunder enten foretrekker eller blir tvunget til å handle online som følge av restriksjoner, legger han til.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch