Danske Bank sitt nye slagord er «digitalt er default»
Banken skal tilrettelegge for at både interne møter og eksterne kundemøter skal kjøres digitalt. Kristin Kvåle, bærekraftansvarlig i Danske Bank Norge, trekker frem at de nordiske bankene har hatt en kultur for å fly mye.
![Kristin Kvåle er bærekraftansvarlig i Danske Bank Norge. | Foto: Danske Bank](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12486485.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Kristin%2520Kv%25C3%25A5le.png)
– Våre eksterne kundemøter skal også i større grad kjøres digitalt. Det er mange fordeler med dette, både vi og kundene slipper reisetid. Det fører blant annet til at våre spesialister blir mer tilgjengelige for kunden ettersom de ofte sitter i en annen by, legger hun til.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.