FinansWatch

Danske Bank sitt nye slagord er «digitalt er default»

Banken skal tilrettelegge for at både interne møter og eksterne kundemøter skal kjøres digitalt. Kristin Kvåle, bærekraftansvarlig i Danske Bank Norge, trekker frem at de nordiske bankene har hatt en kultur for å fly mye.

Kristin Kvåle er bærekraftansvarlig i Danske Bank Norge. | Foto: Danske Bank

– Våre eksterne kundemøter skal også i større grad kjøres digitalt. Det er mange fordeler med dette, både vi og kundene slipper reisetid. Det fører blant annet til at våre spesialister blir mer tilgjengelige for kunden ettersom de ofte sitter i en annen by, legger hun til.

Kvåle mener viljen til å endre arbeids- og reisevaner i banknæringen er stor.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Danske Bank anket bedrageri-dom

Danske Bank i Norge ble i februar idømt å betale over 30 millioner kroner til et energiselskap etter at selskapet ble utsatt for direktørsvindel.

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch