Nytt bankkontor i Elverum

– I forbindelse med åpningen i Elverum bruker vi totalt rundt 200.000 kroner på markedsføring og diverse markedsmateriell, sier Erik Brinch Lund, markedssjef i Grue Sparebank, til Østlendingen.
Avisen skriver at markedsføringen så langt har vært noe «kryptisk», og at det har vært annonsert uten en tydelig avsender, men at banken ikke er redd for at kundene skal velge «feil» bank når de eventuelt forlater bankforbindelsen de har i dag.
– Tanken bak kampanjen er det som står under. Nemlig at det åpner ny lokalbank i Elverum i slutten av oktober. Hele tanken med spørsmålstegnet i den grønne sirkelen, er at spørsmålstegnet etter hvert forsvinner. Her vil bankens logo etter hvert dukke opp. Vi føler oss trygge på at kundene forstår at det er en ny lokalbank som kommer og at de fleste vet forskjellen på en lokalbank og de større forretningsbankene. De har jo valgt å stenge sine kontorer i Elverum allerede, sier Lund til Østlendingen.