
Onsdag forrige uke ble 15 ansatte ved DNBs kundesenter på Kallerud i Gjøvik satt i karantene etter at en ansatt hadde testet positivt for korona. Dagen etter ble hele kontoret i Molde stengt etter en positiv koronatest, mens filialen i nabobyen Kristiansund svarte med å stenge til tross for ingen smitte.
– Det vi gjorde var å følge rutinene med å isolere, stenge ned kontoret, kontakte de kundene som har vært i kontakt med rådgiveren og gjennomgå anbefalingene vi har fått fra myndighetene, sier Vidar Korsberg Dalsbø, kommunikasjonsrådgiver i DNB, til FinansWatch
Allerede abonnent? Logg inn.
Les hele artikkelen
Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
- Adgang til alle låste artikler
- Motta våre daglige nyhetsbrev
- Full tilgang i vår app